Thanks , 2017!

 2017 pentru mine a fost :

 Anul in care nu m-am mai putut ascunde de mine insami.
 Anul care nu a mai lasat loc dualitatilor, lucrurilor facute pe jumatate, energiilor trunchiate si incomplete din viata mea.
 Anul care mi-a pus in fata un ultimatum: ori esti total autentica cu tine insati, cu ceilalti , ori “te lasi de meserie”. Esti “in” sau “out”. Intri profund in interiorul tau sau ramai pe dinafara. Iti asumi complet viata ta, cu tot ce presupune ea sau … niciun sau, pentru ca nu mai e loc de alegere.
 Anul in care am inteles ca nu mai am alegeri la dispozitie si ca alegerea am facut-o acum mult timp: sa fiu fidela calatoriei mele interioare, indiferent unde ma va duce ea. Aceasta alegere nu mai lasa loc altor alegeri. Exista un singur drum care trebuie urmat.
 Pe acest considerent am facut si calatoria in Israel -calatorie care a fost plina de pericole ,de provocari de toate felurile ,de curatari pe corpul fizic ,de plans sfasietor dar si de o enorma evolutie pentru mine ca fiinta ,
 Anul in care n-a mai fost loc de jumatati de masura, de carpeli, de negocieri, de “las’ ca merge si asa”si aici ar fi multe de spus ,scris dar sunt mult prea intime ca sa poata sa fie publicate 
 Anul integritatii si al asumarii pe toate planurile.
 Anul in care am intrat in contact cu esenta mea si puterea mea reala. desi o mai facusem si altadata ,acum in anul asta, am intrat in puterea mea reala 
 Anul in care am cules roadele muncii mele interioare din ultimii sapte ani 
 Anul in care am aflat, cu adevarat si la un pret nenegociabil, cine sunt cu adevarat.Asta a fost perioada cand am avut Fb blocat pentru schimbarea de nume ,cand am simtit ca mi s-a rupt o aripa -aripa Pasarii Arc si a trebuit sa invat sa zbor cu urechile si apoi cu numele din buletin .cand nu aveam acces nici la blog ,nici la emisiuni si am ramas eu cu mine ,sau mai bine zis eu cu terapiile si cu oamenii cu care lucrez zilnic  Si am invatat apoi si am zburat si din cenusa pasarii am renascut si . Si am reusit ! 

2017 a fost, la nivel de trairi interioare, unul din cei mai grei ani pe care i-am trait. Insa a fost si unul dintre cei mai frumosi.

 Pentru ca la marginea disperarii am gasit intotdeauna linistea interioara si certitudinea ca sunt sustinuta in totalitate de Divinitate ,oricat de mare ar fi pericolul sau haosul 
 Si mai presus de toate, m-am gasit pe mine. Pentru ca dincolo de zbucium, era intotdeauna calmul.pacea interioara ,linistea din mine  
Si dincolo de drama, era intotdeauna starea de constienta si de prezenta.

 Daruri de la 2017 
Darurile primite in 2017 au fost pe masura renuntarilor si a durerii prin care a trebuit sa trec.  
Am trait momente de bucurie autentica, pe masura ce lasam in urma durerea . 
O durere amestecata cu bucurie in acelasi timp, un amestec inefabil care mi-a purtat pasii spre o noua versiune a mea. Spre versiunea mea reala, care asteapta de cativa ani sa fie descoperita.
 Desi mereu acolo, era oarecum inaccesibila sau eu eram nepregatita sa o accesez. In sfarsit, ne-am intalnit. Si vom avea o viata minunata impreuna.
 2017 mi-a mai adus un lucru: certitudinea ca, prin orice va fi nevoie sa trec de acum incolo, eu ma am pe mine insami. Si ca oricat de incerta e lumea si vremurile in care traim, eu nu voi mai abdica niciodata de la mine insami.
 In egala masura, acest an mi-a adus certitudinea ca exista oameni care vor fi acolo mereu pentru mine, asa cum si eu voi fi acolo mereu pentru ei.prieteni ,familie ,animalute ,colaboratori ...
 2017  a fost anul in care fiecare celula din corpul meu mi-a fost informata de esenta a cine sunt eu, in cea mai buna versiune a mea. Nu voi mai putea uita niciodata cine sunt.
 Atunci cand devii un anumit lucru, incepi sa fii acel lucru in fiecare zi din viata ta, iar oamenii dragi din jur observa asta . 
Cel mai obiectiv masurator al meu -o fiinta draga din viata mea mi-a si spus :niciodata parca nu ai facut  si nu ai fost asa minunata ca anul asta , Te iubim pentru ce esti ,pentru ce ai devenit ! Multumesc dragilor ! 
Nu-mi plac lucrurile superficiale 
 Ma implic profund si deplin 
 Nu fac pe jumatate 
 Dau totul 
 Sau refuz sa ma angajez 
 Nu creez haos si dezorganizare 
 Cand promit ceva ma tin de cuvant indiferent de pret ,nu zic azi una si maine ma razgandesc 
Creez structura si deschid porti catre fluxul vietii. 
Respect energia si atentia celorlalti 
 Sunt o persoana constienta; respect si ma distantez de cei cu care nu ma pot conecta pe acelasi nivel de constientizare.
 Nu fac demonstratii ale calitatilor mele pentru a castiga aprobare din afara mea, ci fac asta cu placere ,cu daruire ,cu iubire cand mi se cere . Daca nu mi se cere ,nu oblig si nu fac nici macar pentru rude ceva nedorit ,necerut . 
Cu toate asta, desi nu mai am defecte capitale si nici vicii ,mai o multime de lucru cu mine zi de zi, in perioadele de portaluri energetice sau de ascensiune . Sunt mandra de mine, dar constienta ca ascensiunea e un drum cu multe probe de trecut ,un drum pe care de multe ori il mai strabati si singur ,in care nu te place toata lumea si nici nu trebuie ,in care iti urmezi doar ceea ce s-a activat in tine sa faci ,sa fi .. Si daca asta implica, cum e cazul meu, sa lucrezi cu sute de oameni anual ,asta e ,acceptare si recunostinta ca Divinitatea ti-a dat acest drept ,har sa te indrepti o data cu ei ,ca te-a vazut capabil .ca poti duce.
 Dau si ofer liber fara obligatii sau nevoie de validare ,sunt detasata de asta ,pentru ca am invatat sa ofer doar dintr-o inima plina si libera.Eu doar imi fac munca ca un soldat credincios pana la moarte in Cel ce a scris noul plan al vietii mele - pe care fie vorba intre noi acum 7 ani nu l-as fi intuit nicicum ca ma va duce atat de departe. 
Dar cand Dumnezeu vrea sa te scoata la lumina o face ,indiferent de vagauna in care esti sau indiferent de cate santuri cu noroi trebuie sa treci . 
  
Nu-mi evit propriile probleme concentrandu-ma pe ale altora. O,nu ,ma implic in ele cu lumina ,cu tot felul de abordari care mai de care mai psiholgice ,energetice ,mai holistice , le abordez din o mie de unghiuri , n-ati vrea sa stiti cate discutii am cu Sinele meu ! Si cand nu mai pot cer ajutorul si eu ,pentru ca nu suntem o insula, ci o constiinta comuna . Si intotdeauna, dar intotdeauna gasesc o usa deschisa . Sau o poarta , Intodeauna cand cineva imi inchide o usa, eu stiu sigur ca mi se vor deschide alte multe porti -pentru ca nu degeaba fac cu oamenii initieri curcubeu si le deschid fluxurile viitorului . 
 Am un angajament profund fata de cresterea mea si fata de procesul de a invata, ca nu e niciun motiv sa-mi fie frica de intuneric sau de partea secreta a fiintei mele.
 Pentru ca voi aduce tot ce mai intunecat in lumina ,pentru il curat in fiecare zi ,pentru ca imi accept toate partile din mine ,pentru ca imi onorez procesul 
 Sunt un copil, un om,o femeie , un razboinic cu sabia Excalibur activata , o regina, o zeita, un miracol al energiei cuantice in miscare – si nu voi accepta nimic din ceea ce imi insulta sufletul.
 Daca ati avut un an la fel de greu si de frumos  ca al meu, permiteti-va sa va opriti pentru o clipa si sa va priviti in oglinda. Sa va incurajati, spunandu-va ca ati facut o treaba a naibii de buna. 

 Si sa va acordati o pauza. Pana la urmatorul vartej care va va purta in interiorul vostru, in calatoria voastra, inspre esenta a ceea ce sunteti cu adevarat.
 Eu in schimb nu imi dau nici o pauza , 
 Ma pregatesc pentru un 2018 fabulos cu multe emisiuni Portocalii Aurii 
 Ma simt de neoprit !
 Si daca
pana acum a fost cercetare,abia acum incepe viata -fiintarea cu Adevarat !
 La multi Ani ,suflete dragi ! 
Multumesc 2017 pentru tot ce am facut si am fost ! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Solstitiul de Iarna 2009: 21 decembrie 2009

PORTALUL LEULUI SI DINCOLO DE EL CATRE NOUL PAMANT MULTIDIMENSIONAL Noile energii ale Pamantului – August 2012