50
Mai am un pic in timp terestru -cateva ore practic si desi am asa o melancolie ca Cineva sau ceva a facut acul sa se miste si sare la alta gradatie ,pregateste o noua treapta pentru mine si eu ma conformez programului ales ,ma misc conform programului pe care l-am ales cu mult inainte sa ma nasc , Mai sunt cateva ore si voi face saltul de la 40+ la 50 fix . Si Doamne cand au trecut 49 de ani ? Parca ieri ma jucam pe strada ,parca ieri m-am nascut si deja au trecut 49 de ani si intru in 50 . Si poate voi fi mai matura sau poate ma voi transforma intr-o baba acra sau poate voi deveni un far de lumina si ma voi transforma intr-o stea -habar n-am . Stiu oricum ca pana acum sunt multumita ce am facut cu viata mea ,stiu ca mi-am urmat misiunea ,chemarea sufletului ,menirea ,ca am ars ca o flacara a iubirii la ambele capete ,ca nu am pastrat nimic pentru mine ,ca m-am daruit total in toata viata mea si in iubirile mele . Oricum mi se pare o eternitate .matusalemica .biologică, varsta asta, ținând cont ca eu trăiesc in viteza maxima si trăiesc intr- un an cat altii intr- o viata !
Anii trecuti am constientizat pe deplin ca timpul nu e liniar .ci e circular si ca traim in mai multe dimensiuni simultan .Si ca noi de fapt comunicăm tot cu noi -fiind toti una .Si ca n- avem pe cine minti .pe Dumnezeu ? Nu ,tot pe noi .

De aici si autenticitatea mea totala ! Daca as avea posibilitatea mi- as trage singura niste focuri de artificii pe un stadion ca sa ma sărbătoresc:))) pentru ca il împlinesc si pentru ca le- am supraviețuit acestor ani !
.A fost anul in care am debutat in televiziune ca realizator si au fost niste emotii ca la un doctorat .A fost anul cu mii de emotii greu de gestionat .cu terapii grele .grele si multe
Anul asta a fost anul in care au inceput misiunile mele pe glob -credeam ca le mai pot lungi asa pana pe la 60 de ani , dar uite ca nu si mai mult impinsa de ghizi a trebuit sa bag viteza maxima si sa impletesc cu uriasa munca cu terapiile si emisiunile si misiunile ! Si doamne cate au fost in anul asta 7 tari in 9 luni, nu e decolo ,ci din contra e foarte mult si foarte obositor . Si frumos nespus si miraculos si traire la limita , Cand am inceput cu Israelul si din a doua zi era sa o patesc mi-am gandit ca habar n am daca mai ies vie din asta, dar raspunsul l-am primit dupa vreo 2 luni la Fatima -cand am apins inima Portugaliei si mi s-a spus : esti un preot curcubeu si pana nu-ti termini misiunile nici un fir de par de cap nu ti se misca ! Am fost rand pe rand in Israel , Palestina ,Portugalia ,Spania ,Suedia ,Danemarca si Norvegia si fiecare in parte e o epopee ,De la energia Christica dobandita in Israel si care mi-a deschis calea catre Templele eterice de vindecare ,pana la lacara alba din Norvegia din care nu am lucrat decat prima parte -restul urmand in misiunea urmatoare in Islanda .
A fost anul in care am facut emisiunea Portocalii Aurii la 6 Tv ,pana acum am facut vreo 24 de emisiuni, cu zeci de invitati unul si unul . Si nici nu va imaginati cata munca e in spate pentru o emisiune de ora ,cat consum energetic ,emotional fizic ,cat de mult te consuma , Erau zile cand filmam si eram un burete de absorbit emotii ale invitatiilor ,cand trebuia sa-i calmez sa-i linistesc ,desi nici eu nu eram prea intreaga 😀 Zile in care trebuia sa pregatesc emisiunea ,in care nu dormeam, citeam si scriam sau vizionam alte zeci de emisiuni . Pentru ca eu nu fac nimic de mantuiala, Si sufeream la propriu cand nu iesea bine . Si m-am ingrasat datorita stresului cateva kg in cateva luni . Si am luat o pauza ,nu ca sa ma odihnesc ,ci ca sa mai rezolv ceva care astepta de mult la rand . Si intens si tumultos s-a rezolvat si tot anul asta mi-am luat la revedere si de la casa mea de la munte ,cu tona ei de amintiri ,emotii si o viata de 12 ani petrecuta acolo . Cand am semnat actele saptamana trecuta am plans mult , am simtit ca si cum ar fi murit cineva drag pe care nu -l mai voi regasi niciodata, decat in amintirile mele . Dar viata merge mai departe ,la fel si detasarile!
.Si din punct de vedere terestru mi-am implinit menirea am facut nu o casa ,ci maimulte ,am avut o familie 23 de ani . Am un baiat mare la casa lui ,un baiat pe care il iubesc cu toata fiinta mea si care desi inca nu face ce fac eu, e un om impecabil in planul 3d si sunt foarte mandra de el . Am un nepot de 2 ani o bijuterie ,am o mama haioasa la aproape 80 de ani ,am plantat copaci ,am ajutat copii si animale si in general enorm de multi oameni . Chiar si eu ma mir cateodata ce viteza a luat viata mea care a devenit asa ca o epopee a lui Ghilghames dupa ce mi s-au trezit darurile . Am iubit cu pasiune si am si suferit pe masura si nimic din ce e omenesc nu mi-a fost strain, in asa fel incat pe langa uriasa cunoastere pe care a trebuit sa o incorporez in cei 50 de ani de viata ,am trait si nenumarate experiente in asa fel incat pot intelege pe oricine si nu vorbesc din carti ci din lucruri traite .
Anul in care multe nu se pot spune pentru ca au fost asa de mari si de puternice încât cuvintele sunt prea lipsite de continut pentru a le descrie .Cum ma simt ? Câteodată fara limite .detasată si parca matură în sfarsit .Libera
Dornică de noi începuturi ,de nasterea noului ..câteodată complet zen si perfect neutră .altădată parca duc pe umeri durerea întregii lumii .Nu e usor. dar e fascinant .Curiozitatea fiecarei zile si durerea fiecarui pas si imposibilitatea de a da inapoi ,de a merge mai departe indiferent de orice .Si de a fi mai puternica de 10 ori decat oamenii ce vin la terapii .indiferent daca in mine e zgură unei camp de bătaie pe care se misca fantomatic cate o umbra descarnata .Nerăbdarea ,combinată cu acceptarea si compasiunea .frumusețea combinată cu urâțenia si toate trebuind acceptate .observate si integrate .Câteodată extrem de obositor .Oricum fata de anul trecut mi se pare ca au trecut eoni .Nu doar un singur an ... Si imi doresc in anul ce vine sa fiu un.pic mai linistită .sa ma bucur de viata .de Rares se iubirea mea pentru toti si toate . Sa călătoresc .sa fiu un creator perfect centrat care sa ajut mulți oameni .Si pentru sufletul meu o noua mare iubire ! Sa fiu sănătoasă .Sa duc pana la cap deschiderea inimii si procesul de ascensiune in corp fizic!Te iubesc suflet drag Mirey .La mulți ani !
Si stiu ca vor urma alte misiuni ,una extrem de importanta , ca vor urma alte emisiuni in anul care incepe ,ca voi merge in alte tari si ca ma asteapta o carte de scris , cu enorm de multe peripetii . Ca mai am multe ,enorm de multe de facut si de simtit . Ca Dumnezeu ma sprijina si ma sustine ca sa pot sa-i ajut si sustin si pe altii . Si stiu ca oricat mi-as dori eu sa fie mai liniste in viata mea nu mai are cum, decat pe perioade scurte ,pentru ca sunt o unealta prin care se manifesta Dumnezeu pana la sfarsitul vietii mele si lumina nu are odihna niciodata . Ea lumineaza permanent . IImi doresc putere sa le duc pe toate ,sanatate pe toate planurile si iubire . Si in rest te iubesc suflet drag Mirey ,esti o minune cu adevarat ! La multi ani sufletel ! Va iubesc dragii mei prieteni si va multumesc din inima ca faceti parte din calatoria mea !





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Solstitiul de Iarna 2009: 21 decembrie 2009

PORTALUL LEULUI SI DINCOLO DE EL CATRE NOUL PAMANT MULTIDIMENSIONAL Noile energii ale Pamantului – August 2012